Порядок надання послуг

  1. Режим роботи : цілодобово.
  2. Виїзд з готелю здійснюється в 12:00, заїзд в 13:00. Ранній заїзд(з 7:00 до 11:00), пізній виїзд (з 13:00 до 17:00) оплачується окремо.
  3. Якщо бронювання не сплачене і Гість не заїхав в указаний час, то після закінчення 4-ої години бронювання анулюється. Адміністрація готелю гарантує бронювання номерів при попередній передоплаті.
  4. Розрахунки за послуги в готелі робляться через адміністратора, згідно прейскуранта цін на послуги.
  5. Для проживання в готелі Гість заповнює анкету того, що мешкає і надає документ, що засвідчує особу(паспорт) - адміністраторові. Вибравши апартаменти по класу, Гість має право отримати рахунок за проживання і сплатити його.
  6. При об'єктивних обставинах, Гість має право скоротити термін проживання на добу і більше за письмовою заявою і отримати повернення грошей.
  7. Гість має право запрошувати гостей в апартаменти в період з 8 до 22 годин - оповістивши про це адміністратора.
  8. Гості, що мешкають в готелі, зобов'язані дотримуватися санітарних норм, пожежної безпеки, і правил громадського порядку.
  9. В період проживання в готелі, громадяни несуть відповідальність за збереження меблів, інвентаря, та ін. речей, що знаходяться в приміщенні. У разі нанесення збитку, псування - громадянин зобов'язаний відшкодувати збитки.
  10. Цінні речі (гроші, папери, коштовності і тому подібне) рекомендується здавати у сейф адміністраторові. У разі не здачі такого роду речей в сейф адміністрація за їх пропажу відповідальності не несе.
  11. Відмова від попередньої заявки на проживання сприймається адміністрацією в усній або письмовій формі, але не менше, чим за 1 доби до настання терміну фактичного проживання.
  12. При запізненні(чи несвоєчасній відмові від попередньої заявки), стягується плата за практичний простій номера або місця, але не більше, ніж за добу. При цьому сплачена сума поверненню не підлягає. При запізненні більш ніж на добу, попередня заявка анулюється.