Публічна оферта (договір) про надання послуг з тимчасового розміщення
Прочитайте текст даної Публічної оферти (договору) про надання послуг і, якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким із пунктів цієї Публічної оферти (договору), чи Ви не зрозуміли будь-який із пунктів цієї Публічної оферти (договору), пропонуємо звернутись за додатковими роз’ясненнями до працівників Готелю на рецепції.
Послуги надаються готелем «VIVA», який знаходиться за адресою: пр. Аерокосмічний, 10/2, м. Харків, (далі – Готель), та включають в себе: розміщення фізичних осіб, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання.
Прийняття (укладання) договору означає, що Замовник/Гість у повному обсязі ознайомився з Публічною офертою та згідний з правилами проживання у Готелі, визнає безумовну придатність приміщень Готелю для задоволення потреб, описаних у цьому договорі, приймає всі умови цього договору без зауважень та заперечень і гарантуєте дотримання цих правил ним і тими особами, які прибули до Готелю разом з ним.
1 ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Публічна оферта – пропозиція Готелю, адресована будь-якій фізичній та/або юридичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті.
1.2. Публічний договір – це договір про надання послуги щодо бронювання готельних послуг, в тому числі онлайн бронювання, що надаються Виконавцем на умовах Публічної оферти з моменту акцептування її користувачем.(далі по тексту – Договір).
1.3. Акцепт – повне й беззастережне прийняття Користувачем умов Публічної оферти, шляхом оплати замовлених послуг, що свідчить про прийняття ним публічної оферти.
1.4. Користувач/Клієнт/Споживач – фізична особа, що досягнула 18 років, яка володіє повною цивільною правоздатністю та дієздатністю, яка замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги для власних потреб.
1.5. Замовник – фізична, або юридична особа, в тому числі суб’єкт туристичної діяльності яка замовляє послуги для себе або третіх осіб та укладає договір про надання готельних послуг від імені та на користь споживача й здійснює оплату за цим договором.
1.6. Група клієнтів/гостей – це клієнти кількістю не менше ніж 10 осіб, що прибувають та вибувають з Готелю одночасно (тобто протягом розрахункової доби).
1.7. Виконавець – готель «VIVA», що розташований за адресою: пр. Аерокосмічний, 10/2, м. Харків, або уповноважена на це юридична або фізична особа.
1.8. Готельна послуга/послуга – діяльність готелю з розміщення Споживача шляхом надання готельного номера (місця) для тимчасового проживання у спеціально вмебльованому приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання, а також інша діяльність, пов’язана з організацією його проживання. Готельна послуга складається з основних та додаткових готельних послуг та послуги з організації заходів.
1.9. Основна послуга - обсяг послуг готелю (проживання, харчування тощо), що включається до ціни номера (місця) і надається споживачу згідно з укладеним договором.
1.10. Додаткова послуга – обсяг послуг, що не належать до основних послуг готелю, замовляються та сплачуються споживачем додатково за окремим договором (харчування, мінібару, транспорту тощо). Додаткова послуга не включена до ціни номера, а надається й оплачуються відповідно до письмового підтвердження Замовника або Клієнта шляхом внесення попередньої оплати, на місці готівкою чи кредитною картою відповідно до чинних тарифів.
1.11. Послуга організації заходу – послуга з організації та проведення для Замовника комплексного заходу на території готельно-ресторанного комплексу Виконавця.
1.12. Номер – окреме вмебльоване приміщення з однієї чи кількох кімнат, оснащене обладнанням та інвентарем для надання послуг з тимчасового розміщення.
1.13. Місце (ліжко-місце) – частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвентарем відповідно до категорії готелю, призначена та придатна для проживання однієї особи.
1.14. Сайт – web-ресурс в мережі Інтернет, що розташований за адресою: https://hotel-viva.com.ua/ua.
1.15. Обліковий запис – сукупність даних про Користувача, необхідна для його аутентифікації.
1.16. Бронювання готельних послуг – процес замовлення Замовником («Клієнтом»)/ Групою клієнтів основних або додаткових готельних послуг з метою їх використання у порядку та формі, обумовлених даним Договором.
1.17. Підтвердження заброньованих послуг – згода готелю щодо виконання замовленого переліку основних та додаткових послуг готелю згідно з заявкою на бронювання.
1.18. Заявка (замовлення) на бронювання – офіційне подання Замовником («Клієнтом»)/Групою клієнтів, що містить вимогу на бронювання готельних послуг.
1.19. Гарантоване бронювання – бронювання, яке підтверджене попередньою оплатою послуг.
1.20. Відмова в бронюванні послуг – відмова готелю в бронюванні основних та додаткових послуг у визначений договором термін.
1.21. Анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види: своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття. В разі пізнього анулювання або неприбуття готель стягує штраф з замовника згідно з умовами, викладеними в договорі.
1.22. Своєчасне анулювання – відмова Замовника/Гостя від використання заброньованих послуг не пізніше ніж за 24 години до дати запланованого заїзду.
1.23. Пізнє анулювання – відмова Замовника/Гостя від використання заброньованих послуг менш ніж за 24 години до вказаної дати заїзду.
1.24. Неприбуття – фактичне неприбуття споживача, групи споживачів до готелю у день заїзду або ануляція заброньованих послуг менше ніж за 24 години до вказаної дати поселення.
1.25. Дата заїзду – дата прибуття Гостя в готель.
1.26. Дата виїзду – дата виїзду Гостя з готелю.
1.27. Ранній заїзд – заїзд Гостя в готель з 07:00 до 13:00.
1.28. Пізній виїзд – виїзд Гостя з готелю з 12:00 до 17:00.
1.29. Внутрішні правила проживання/перебування в готелі – правила, що розроблені готелем, які поширюються на всіх Замовників/Гостей та регулюють відносини між Замовником/Гостем та Готелем й вказують на основні вимоги щодо користування майном готелю.
1.30. Штрафні санкції – штраф, який сплачується договірною стороною у випадку порушення нею вимог, обумовлених договором або чинним законодавством.
2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Дана Публічна оферта визначає умови договору відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційною Публічною офертою, адресованою іншим особам (далі – «Користувач», «Клієнт», Споживач», «Гість», або «Замовник»), укласти договір про надання послуг з розміщення (надання номера (місця) для тимчасового проживання) на викладених нижче умовах (далі - Договір).
2.2. Надалі по тексту цього Договору Готель та Замовник/Гість разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».
2.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.
2.4. Текст Публічної оферти (договору) розміщені на офіційному сайті https://hotel-viva.com.ua/ua.
2.5. Цей Договір укладається шляхом надання згоди Замовника/Гостя на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцептуванням всіх умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Цей Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами та вважається таким, що Замовник/Гість ознайомився і згоден з умовами цього Договору.
2.6. Замовник/Гість зобов'язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання готельних послуг правдиві персональні дані та відомості, що відповідають дійсності.
2.7. Приймаючи умови даного Договору, Замовник/Гість надає адміністрації Готелю дозвіл на збирання, зберігання, обробку, передавання в необхідних випадках його персональних даних.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Предметом Договору є надання Готелем Замовнику/Гостю за плату послуг з розміщення, шляхом надання номера (місця) для тимчасового проживання за адресою місця розташування Готелю, у спеціально обладнаному приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання. Крім послуг з розміщення для тимчасового проживання Готелем можуть надаватись додаткові послуги на платній основі відповідно до умов цього договору і тарифів/цін, вказаних в інформаційній документації Готелю та/або на сайті https://hotel-viva.com.ua/ua.
3.2. Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Замовником/Гостем будь-якої з наступних дій:
3.2.1. Бронювання номера телефоном, через мережу Інтернет або на стійці рецепції в готелі.
3.2.2. Сплатити послуги з тимчасового проживання через службу прийому і розміщення (рецепцію) або банківським переказом на підставі виписаних рахунків, або банківською карткою.
3.2.3. Безпосереднє користування Замовником/Гостем послугами Готелю (поселення).
3.2.4. Заповнення реєстраційної форми/анкети на рецепції.
4. ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ГОТЕЛЕМ
4.1. Готель надає основні готельні послуги, що входять у вартість проживання, а також додаткові, які надаються за окрему плату.
4.2. До основних готельних послуг відносяться: надання номера для проживання, харчування (сніданок), прибирання номерів, бездротовий доступ до мережі Інтернет.
4.3. До додаткових послуг відносяться інші послуги, пов'язані з тимчасовим розміщенням, але не включені у вартість проживання, зокрема, послуги ресторану, послуги мінібару, послуги бару, конференц-послуги та інші подібні послуги, які можуть надаватися Готелем.
4.4.Готель приймає відвідувачів для проживання цілодобово. У користування надається номер на визначену кількість місць. Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість відвідувачів і номер обладнаний для їхнього розміщення, то такі відвідувачі приймаються за окрему плату. Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьками чи родичами).
4.5. Розміщення дітей до 6 років без надання додаткового місця – безоплатне.
4.6. Номер (місце) в готелі надається Замовнику/Гостю при пред'явленні паспорта або іншого документа, який засвідчує особу, свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових - особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та ін.
4.7. Щоденне прибирання (винесення сміття, дезінфекцію санвузла, заправлення ліжка, вологе прибирання всіх поверхонь, миття посуду), та поповнення косметичного набору, проводиться за запитом Гостя.
4.8. Генеральне прибирання (із заміною постільної білизни та рушників), виконується один раз на три дні.
4.9. Щоразу після виїзду Гостей проводиться повне прибирання номера.
5. БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ ПРОЖИВАННЯ
5.1. Замовлення (бронювання) послуг Готелю здійснюється телефоном, шляхом направлення Замовником/Гостем письмової заявки електронною поштою info@hotel-viva.com.ua, через систему Online бронювання або заповнення відповідних форм на сайті Готелю/партнерів,
в месенджері (Viber, Telegram) та за цінами, визначеними на сайті або погоджені сторонами.
5.2. Фактом підтвердження бронювання проживання вважається здійснення попередньої оплати за проживання Замовником/Гостем Виконавцю/Готелю відповідного «Підтвердження бронювання» за встановленою формою.
5.3. Фактом підтвердження бронювання додаткових послуг вважається підтвердження Замовником/Гостем Виконавцю/Готелю відповідного «Підтвердження бронювання» за встановленою формою в телефонному або електронному виді.
5.4. Продовження проживання Гостей понад зазначений в Заявці термін, а також розміщення Гостей, які прибули без попереднього бронювання проводиться за наявності вільних місць і оплачуються Гостем на місці готівкою або карткою.
6. ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ МАЙНОМ ГОТЕЛЮ
6.1. Виконавець надає Гостю для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, фен, холодильник тощо), сантехнікою й іншим устаткуванням. Номери Готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, устаткування, комплектацію, що відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію.
6.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використовувати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це Адміністрацію Готелю.
6.3. Після заселення в номер, протягом однієї години Гість має право заявити Адміністратору про виявлені недоліки предметів оздоблення та комплектації номера Готелю. При відсутності заяви і при виявленні Адміністрацією при виїзді Гостя втрати чи пошкодження власності Готелю, Гість оплачує матеріальні збитки в повному об’ємі.
6.4. Після заселення в номер, в разі виявлення Гостем в установлений час недоліків, Гість має право вимагати виправити їх в максимально короткі терміни, або попросити замінити номер.
6.5. При поселенні в номер Гостю видається ключ/пластикова картка, який він зобов’язаний повернути в день від’їзду. У разі втрати Гостем ключа (пластикової картки) нараховується штраф.
6.6. У випадку втрати чи пошкодження з вини Користувача майна (в тому числі рушників, халатів, посуду, меблів, різного інвентарю, прокату тощо), яке знаходиться на території Готелю, Гість не пізніше дати виселення з Готелю повинен відшкодувати шкоду, розмір якої визначається: відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайс-листі, іншій інформаційній документації Готелю, а за відсутності таких цін – комісією у складі: Адміністратора рецепції та будь-якого іншого працівника Готелю на умовах прозорості та за ринковою вартістю втраченого чи пошкодженого майна.
7. ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ
7.1. Режим роботи Готелю цілодобовий. Розрахунковий час – 12:00 годин, час виїзду – 12:00 годин (за київським часом), час заселення – 14:00 годин (за київським часом). Номер в Готелі надається за наявності паспорта чи іншого документа на кожного гостя, що засвідчує особу. Гості після укладення договору на проживання одержують в Адміністратора ключ/пластикову картку від номера, наданого для проживання.
7.2. Відповідно до Закону України «Про обмеження місць куріння тютюнових виробів» від 24.05.2012 №4844-VI забороняється куріння тютюнових виробів, а також електронних сигарет і кальянів у номерах та інших приміщеннях готелю. Паління в номері та на території Готелю дозволяється виключно у спеціально відведених для цього місцях. За паління в невідведених місцях накладається штраф у розмірі 500,00 (п’ятсот) гривень 00 копійок. При повторному випадку паління в заборонених місцях, адміністрація Готелю має право виселити Гостя в односторонньому порядку без повернення вартості наданих Послуг.
7.3. У готельних номерах забороняється зберігання зброї, вибухових речовин, наркотичних і психотропних препаратів.
7.4. У Готелі дозволяється проживання з домашніми тваринами, а саме: собаками не бійцівських малих порід (до 50 см у холці та вагою до 10 кг). Розміщення Гостей з іншими тваринами узгоджується з дирекцією Готелю додатково. Розміщення Гостей з тваринами допускається тільки при попередньому бронюванні. Готель залишає за собою право визначити припустимість проживання домашньої тварини у номері Готелю в кожному конкретному випадку. Всі домашні тварини, які проживають в Готелі, повинні бути зареєстровані. У випадку виявлення в номері незареєстрованих тварин, до Гостя буде застосований штраф у розмірі вартості проживання, який буде включений до його рахунку. В одному номері дозволяється проживання не більше 1-ї тварини.
7.5. На території Готелю гість зобов’язаний дотримуватись правил проживання з тваринами.
7.6. Гість зобов’язаний відшкодувати вартість майна готелю та третіх осіб в разі його пошкодження твариною.
7.7. З 22:00 години до 7:00 години в приміщенні Готелю і на прилеглій готелю території необхідно зберігати тишу. У номерах Готелю та на прилеглій території у цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи та телевізори.
7.8. Гості повинні дотримуватися комендантської години яка запроваджується за наказом військового командування або військової адміністрації (витяг з протоколу №200 від 05 червня 2023 року), та доводиться до відома підприємств, установ, організацій та населення сільськими, селищними, міськими радами, військовими адміністраціями (у разі їх утворення) або радами оборони областей та через засоби масової інформації. Час дії комендантської години в Харківській області - з 23:00 до 05:00.
7.9. Гість зобов’язаний дотримуватись правил енергозбереження та пожежної безпеки.
7.10. За дотриманням внутрішнього розпорядку в Готелі стежить Керівник та Адміністратор. Він надає Гостям роз’яснення відносно правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу й інших Гостей, що порушують установлений порядок роботи чи правопорядок та приймає дії для врегулювання ситуації.
7.11. Готель визначає за собою право не надавати послуги з тимчасового розміщення особам, які:
- знаходяться в стані сильного алкогольного та/або наркотичного та/або токсичного сп’яніння чи під дією психотропних речовин;
- зберігають чи приносять зброю, вибухові та легкозаймисті, їдкі, отруйні, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети та речовини;
- не надали документів, що посвідчують особу;
- мають намір заселитись в номер більшою кількістю осіб ніж передбачає відповідна категорія номера.
7.12. Всі штрафні санкції, накладені на Виконавця/Готель компетентними органами за недотримання режиму тиші або порушення комендантської години, оплачує Гість, які будуть включені до його рахунку.
8. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН
8.1. Виконавець зобов`язаний:
8.1.1. Своєчасно, якісно та у повному обсязі згідно з заявкою на бронювання надавати Замовнику/Гостю оплачені послуги.
8.1.2. Інформувати Замовника/Гостя про послуги, що надаються на території Готелю та форму і порядок їх оплати.
8.1.3. Своєчасно реагувати на прохання Замовника/Гостя, що стосуються надання послуг з тимчасового розміщення, вживаючи заходів з усунення поломок і аварій в номерах Готелю в найкоротші строки (у випадку неможливості усунення аварії чи поломки в номері, надається інший номер категорії не нижче від тієї, яку було узгоджено в день в’їзду).
8.1.4. Нести відповідальність за комплектність та справність обладнання в номерах, а також за якість підготовки номера до заселення.
8.1.5. Нести відповідальність за якість наданих послуг відповідно до вимог чинного законодавства.
8.1.6. Не пізніше 2 (двох) годин після отримання замовлення на розміщення, Виконавець повинен направити Замовнику/Гостю підтвердження в електронному виді на месенджер Замовника/Гостя та/або за допомогою електронної пошти про можливість надання послуг з вказаним номером підтвердження бронювання, датою бронювання, номером та категорією бронювання, рахунком/реквізитами на внесення передплати, умовами оплати та анулювання бронювання. Замовлення можна рахувати офіційно прийнятим з моменту надання Замовнику/Гостю номера підтвердження, а також рахунку вартості послуг.
8.1.7. Забезпечити розміщення, надавати Замовнику/Гостям додаткові готельні послуги, якщо вони окремо замовлені та оплачені безпосередньо у Готелі, до яких належать: послуги з ресторанного обслуговування, послуги бару, послуги з конференц-обслуговування, прокату та інші подібні до них послуги, що можуть надаватися Готелем.
8.1.8. Готель зобов’язаний надавати Замовнику/Гостю тарифи на послуги розміщення та додаткові послуги не вище тарифів, які опубліковані на сайті Готелю, в загальнодоступних онлайн системах бронювання послуг Готелю.
8.2. Виконавець має право:
8.2.1. Своєчасно отримати плату за готельні послуги за цим Договором.
8.2.2. Вимагати від Замовника/Гостя відшкодувати матеріальні збитки, які були завдані готелю з винних дій/бездіяльності Замовника/Гостя або їх відвідувачів або їх домашньої тварини.
8.2.3. Не повертати Замовнику/Гостю кошти в разі несвоєчасного анулювання або неприбуття.
8.2.4. Виконавець має право відмовити прийняти замовлення на розміщення:
- у випадку відсутності вільних номерів;
- при наявності заборгованості за раніше надані послуги.
8.2.5. Достроково припинити надання готельних послуг Замовнику/Гостю, без повернення сплачених коштів, у випадку порушення ним умов даного Договору, внутрішніх правил проживання в готелі та інших внутрішніх нормативних актів, які опубліковані на сайті та рецепції готелю.
8.3. Замовник/Гість зобов`язується:
8.3.1. Беззастережно дотримуватись положень та умов цього Договору, внутрішніх правил проживання в готелі та інших внутрішніх нормативних актів, які опубліковані на сайті та рецепції готелю.
8.3.2. Поважати права інших споживачів, працівників, гостей та відвідувачі готелю.
8.3.3. Дотримуватись морально-етичних норм, утримуватись від вживання нецензурних висловів у громадських зонах готелю.
8.3.4. Дотримуватись правил пожежної безпеки та раціонального (економного) користування електроприладами і обладнанням готелю.
8.3.5. Під час заселення у номер ретельно оглянути його та протягом однієї години після заселення повідомити Готель про всі виявлені недоліки. Якщо Замовник/Гість не повідомив про такі недоліки, він несе за них відповідальність у порядку, визначеному цим Договором, внутрішніми правилами проживання в готелі та чинним законодавством.
8.3.6. Замовник/Гість повинен дотримуватись чистоти в номері та місцях загального користування.
8.3.7. Не здійснювати своїми діями шум, що перевищує допустимі норми.
8.3.8. Відшкодувати матеріальні збитки у разі втрати або пошкодження майна Готелю в порядку та на умовах, передбачених цим Договором.
8.3.9. Використовувати обладнання та укомплектування номера за призначенням.
8.3.10. Замовник/Гість не має права передавати номер та ключ (пластикову картку) від номера третім особам.
8.3.11. Замовник/Гість зобов`язаний здійснити всі розрахунки за надані та отримані Послуги.
8.4. Замовник/Гість має право:
8.4.1. Отримувати повну і правдиву інформацію про вартість основних та додаткових готельних послуг, що надаються на території Готелю.
8.4.2. На якісне надання послуг згідно з заявкою на бронювання.
9. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
9.1. Послуги за цим Договором сплачуються за фіксованими цінами. У разі зміни ціни на послуги, Замовник/Гість сплачує заброньовану послугу за цінами на момент бронювання.
9.2. Ціни на послуги для Гостей є фіксованими та включають в себе проживання на добу для відповідної кількості осіб, та не можуть бути вищими за тарифи, які розміщені на офіційному сайті: https://hotel-viva.com.ua/ua.
9.3. Фактом підтвердження бронювання проживання вважається здійснення попередньої оплати за проживання Замовником/Гостем Виконавцю/Готелю, відповідного «Підтвердження бронювання» за встановленою формою.
9.4. Залишок коштів Замовник/Гість оплачує при заселенні на стійці рецепції.
9.5. Туристичний збір включений у вартість проживання – 35,50 грн за гостя з 18 років . Від Туристичного збору звільняються особи згідно з п. 268.5.1 п. 268.5 ст. 268 Податкового Кодексу України.
9.6. У разі Пізнього виїзду (з 12:00 до 17:00), Гість, крім сплати наданих послуг, сплачує Виконавцю/Готелю вартість Пізнього виїзду у розмірі, що зазначений на сайті готелю та/або на інформаційній документації.
9.7. 100% від вартості номера Гість сплачує у разі виселення після 18:00 в день виселення.
9.8. У разі Раннього заїзду (з 07:00 до 13:00), Гість, крім сплати наданих послуг, сплачує Виконавцю/Готелю вартість Раннього заїзду, що зазначений на сайті готелю та/або на інформаційній документації.
9.9. Сніданок включено у вартість раннього заїзду.
9.10. У разі якщо Гості проживали у Готелі менше ніж 1 розрахункова доба, Гість сплачує вартість як за 1 розрахункову добу.
9.11. Ціни цього Договору/Оферти визначені в національній валюті України, а розрахунки проводяться шляхом переказу необхідної суми на банківський рахунок, готівкою або карткою.
9.12. Для підтвердження бронювання Гість повинен здійснити оплату за першу добу проживання 24 годин з моменту отримання рахунку-фактури/реквізитів на оплату.
9.13. Сплата послуг за цим Договором Замовником здійснюється шляхом повної оплати на безготівковий розрахунок Готелю, готівкою або карткою.
9.14. Датою виконання грошових зобов’язань Гостя, відповідно до його замовлення, вважається дата зарахування грошових коштів у повному обсязі на відповідний рахунок Готелю.
10. УМОВИ АНУЛЮВАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ
10.1. Заброньовані послуги за цим Договором/Офертою можуть бути анульовані в усній (телефоном), або у письмовій формі.
10.2. Бронь анулюється без попередження Замовника/Гостя в разі несвоєчасної оплати згідно з Договором (не раніше ніж за 24 години) з часу здійснення Замовником/Гостем бронювання та отримання рахунку-фактури/реквізитів на оплату.
10.3. В разі анулювання Замовником/Гостем проживання менше ніж за 24 години до заїзду готельних послуг, неявки або переривання клієнтом проживання незалежно від причин, передоплата в розмірі вартості однієї доби проживання НЕ повертається і дане бронювання анулюється.
10.4. В разі анулювання Замовником/Гостем проживання за 24 години до заїзду і більше готельних послуг, передоплата в розмірі вартості однієї доби проживання НЕ повертається і зараховується на депозитний рахунок, який можна використати під час наступного проживання.
10.5. Скорочення Замовником строку надання послуг після початку їх надання або в день заїзду не допускається. У разі дострокового виїзду незалежно від причин, оплата стягується з Замовника/Гостя за весь попередньо замовлений та офіційно підтверджений Замовником/Гостем період проживання, а 100% (сто відсотків) оплати вартості замовлення не повертається та зараховується у вигляді штрафу.
11. ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ
11.1. При увімкненому кондиціонері для максимального охолодження/обігріву приміщення та запобіганню псування майна готелю
прохання закривати вікна і двері в номері, у якому ви проживаєте.
11.2. Залишаючи номер з метою запобігання/псування майна, витрат електроенергії, а також заради особистої безпеки, будь ласка, закривайте водопровідні крани, вікна, вимкніть світло/телевізор.
11.3. У номерах забороняється використовувати трійники та подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Готелю. У разі потреби зарядки акумуляторів під час відсутності Гостя в номері, варто звернутися до Адміністратора Готелю, що поставить на зарядку акумулятор (мобільного телефону, відеокамери та ін.).
11.4. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної та гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера.
11.5. За відсутності централізованого електропостачання, подача електроенергії відбувається шляхом роботи аварійного генератора. Споживання електроенергії від аварійного генератора лімітовано (рекомендовано вимкнути всі електроприлади, в тому числі телевізори). Нерозумне її використання може призвести до відключення електроенергії у всьому Готелі.
12. ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ
12.1. Територія Готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії та зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки Гостей, їхнього майна, майна Готелю. Підписанням анкети Гість бере до уваги та не заперечує проти факту використання в приміщеннях Готелю (за винятком номерів, душових кабін, туалетних кабін) систем відеоспостереження.
13. ПАРКУВАННЯ АВТОТРАНСПОРТУ
13.1. Паркування транспортних засобів біля готелю заборонено в цілях безпеки. Готель має право попросити залишити транспорт в спеціально відведених для цього місцях (паркувальні майданчики тощо). При недотриманні правил паркування біля готелю, Адміністратор залишає за собою право викликати службу з евакуації транспортних засобів.
13.2. Готель не несе відповідальності за збереження транспортних засобів Гостя (або майна, що знаходиться в транспортному засобі).
13.3. Забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах з дороги біля Готелю.
14. ЗАХОДИ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
14.1. Забороняється паління тютюнових виробів, електронних виробів, кальянів в номерах та спільній території готелю.
14.2. Забороняється зберігання в номері легкозаймистих матеріалів.
14.3. Забороняється залишати номер з ввімкненими електричними приладами: кондиціонер, телевізор, фен та інші.
14.4. В кожному будиночку на поверсі встановлені вогнегасники. В головному корпусі вогнегасники розміщені в коридорах біля спеціальної відмітки.
14.5. У випадку виникнення пожежі:
- негайно проінформуйте Адміністрацію готелю та оперативно-рятувальну службу цивільного захисту за номером 101.;
- спробуйте загасити пожежу наявним вогнегасником;
- в разі не можливості загасити пожежу, закрийте вікна та двері й покиньте номер;
- продовжуйте підтримку зв’язку з Адміністрацією та екстреною службою до її прибуття.
14.6. При отриманні звукового оповіщення про пожежу:
- зачиніть вікна та двері в номері й негайно покиньте приміщення за основними евакуаційними шляхами згідно з планом евакуації, розміщеним на поверсі або що знаходиться в номері, взявши з собою документи та цінні речі;
- в разі не можливості покинути номер через щільне задимлення, відчиніть вікна та проінформуйте Адміністрацію про ситуацію та ваше місцеперебування. Змочіть речі з тканини та використайте їх для ущільнення місць звідки надходить дим та як марлеву пов’язку для дихання. Не підійматися в повний зріст, пересувайтесь лежачи по підлозі, дим завжди накопичується вгорі;
- підтримуйте постійний зв’язок з Адміністрацією готелю та по можливості подавайте сигнали з вікна про своє місцеперебування.
15. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
15.1. За невиконання та неналежне виконання своїх зобов’язань відповідно до умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до діючого законодавства України.
15.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини.
15.3. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.
15.4. Виконавець/Готель несе відповідальність винятково за надання Послуг Замовнику/Гостю, згідно з умовами цього Договору/Оферти.
15.5. Виконавець/Готель не несе відповідальності за якість інтернет-зв’язку, збій в роботі програмного забезпечення, перебої в постачанні електроенергії тощо.
15.6. Готель не несе відповідальності за гроші, речі та будь-які інші матеріальні цінності, що були залишені в номері, втрачені на території Готелю, або їх пропажу з будь-яких причин.
15.7. Скорочення Замовником/Гостем строку надання послуг після початку їх надання або в день заїзду не допускається. У разі дострокового виїзду не залежно від причин, оплата стягується з гостя за весь попередньо замовлений та офіційно підтверджений Замовником період проживання, а 100% (сто відсотків) оплати вартості замовлення не повертається та зараховується у вигляді штрафу.
15.8. Зменшення чисельності заброньованих послуг без застосування штрафних санкцій визначаються індивідуально для кожного окремого бронювання та узгоджуються між Сторонами на етапі підтвердження бронювання.
15.9. При заподіянні Готелю значного матеріального збитку, в обов’язковому порядку повинний бути складений Акт встановленого зразка між Сторонами. У такому випадку, крім відшкодування збитку, Замовник/Гість повинен відшкодувати витрати, пов’язані з простоєм номера під час ремонту, заміни меблів і інших випадків.
16. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
16.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання є наслідком обставин непереборної сили (форс-мажор), які виникли після підписання цього Договору та не залежать від волі Сторін. Сторона, для якої внаслідок обставин непереборної сили створилася неможливість виконання зобов’язань за цим Договором, повинна протягом 5 (п’яти) робочих днів письмово повідомити іншу Сторону про настання та припинення таких обставин.
16.2. Наявність та строк дії обставин непереборної сили підтверджується документом, виданим Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
16.3. Строки виконання зобов’язань за цим Договором продовжуються пропорційно часу, протягом якого будуть діяти обставини форс-мажору. Якщо форс-мажор буде продовжуватися більше ніж 3 (три) місяці, то будь-яка зі Сторін може припинити дію цього Договору стосовно невиконаних зобов’язань.
17. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
17.1. Усі спори, що виникають з цього Договору/Оферти або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підпорядкованістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
17.2. Будь-які претензії Замовника/Гостя, що виникли у зв'язку з цим Договором/Офертою, підлягають пред'явленню Виконавцю/Готелю за допомогою електронної пошти на адресу: info@hotel-viva.com.ua.
17.3. Виконавець/Готель, в міру можливості, відправить відповідь на адресу електронної пошти Замовника/Гостя, відповідну претензію.
17.4. Виконавець/Готель не розглядає анонімні претензії або претензії, які не дозволяють ідентифікувати Замовника/Гостя на основі наданих ним при реєстрації даних.
18. ПОРЯДОК ДОСТРОКОВОГО ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ
18.1. Замовник/Гість має право достроково припинити дію цього Договір у будь-який час за умови оплати фактично наданих готелем послуг.
18.2. У разі анулювання Замовником/Гостем готельних послуг менше, ніж за 24 години до дати запланованого заїзду/виїзду (несвоєчасне анулювання), готель має право стягнути із Замовника/Гостя штраф у розмірі 100 % вартості бронювання за одну добу.
18.3. У разі не заїзду (фактичного неприбуття) Замовника/Гостя в готель у день заїзду (неприбуття), готель має право стягнути із Замовника/Гостя штраф у розмірі 100 % вартості бронювання за одну добу.
18.4. Готель у будь-який час має право розірвати договір (здійснити виселення Замовника/Гостя), якщо Замовник/Гість:
- порушує умови цього Договору;
- порушує внутрішні правила проживання в готелі;
- порушує громадський порядок.
18.5. У разі розірвання договору з вини Замовника/Гостя, сплачені грошові кошти не повертаються.
18.6. Після від’їзду Замовника/Гостя з готелю претензії та скарги не розглядаються.
19. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДОГОВОРУ
19.1. Готель самостійно та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови цього Договору. Готель самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим розміщенням нової редакції Договору на сайті готелю та на рецепції готелю. Попередньо оплачені Замовником/Гостем готельні послуги змінам не підлягають.
19.2. Готель гарантує та підтверджує, що розміщена на сайті готелю поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.
20. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
20.1. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх Сторін. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Замовника/Гостя з усіма умовами Договору без виключення і доповнення, а також свідчить про те, що Замовник/Гість розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Замовник/Гість не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, тяжких обставин тощо.
20.2. За згодою сторін, сторони можуть укласти письмовий договір за підписом сторін.
20.3. З моменту укладення цього Договору, Замовник/Гість надає дозвіл на збір та обробку його персональних даних для цілей, пов’язаних з наданням готельних послуг та в межах, визначених законодавством України.
20.4. Даний договір і всі відносини між Виконавцем/Готелем та Замовником/Гостем, що виникли на підставі цієї Публічної Оферти/Договору регулюються і тлумачиться відповідно до Законодавства.
20.5. Якщо з тих чи інших причин які-небудь з умов цієї Публічної Оферти/Договору будуть визнані недійсними або такими, що не мають юридичної сили, це не впливає на дійсність або застосовність інших умов оферти.
20.6. Дана Публічна Оферта/Договір укладається на невизначений термін і поширює свою дію на всіх Замовників/Гостей, які бронюють на Сайті, починаючи з моменту бронювання.
ФОП Алексєєв А. Й.
Юридична адреса: 61051, м. Харків, вул.Армійська, б.74
Пошт.адреса: Готель «VIVA»: 61010, м. Харків, пр. Аерокосмічний, буд.10 / 2
Р/р UA94 351533 00000 26004060565674 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» у м. Харкові;
МФО 351533
ІПН 2217915410
тел. (+38057) 784-07-90; (+38093) 145-77-76
e-mail: info@hotel-viva.com.ua